دوشنبه، فروردین ۱۱، ۱۳۸۲

هيچ جا مثل خانه خود آدم نمي‌شه.
هيچ كامپيوتري هم مثل كامپيوتر خود آدم نمي‌شه.
اين چند روز كه پسر عموم تنها بود، شبها مي‌رفتم خانه‌اشون كه تنها نباشه، تو اين چند ماه اخير چند دفعه شبها، صداي دزدگير خانه‌اشون در اومده. (كه 3 بارش توي عيد بوده) هر كي هست، هر دفعه يك چيزي هم تو خانه اونها جا مي‌گذاره، چند ماه پيش، 2 تا قالپاق ماشين جا گذاشته بود. اين دفعه يك لنگه كفش زنانه، تازه چند تا ته سيگار هم توي خانه اونها پيدا كرديم.

ديشب هر كاري كردم، نشد كه چيزي بنويسم. البته چند تا جمله‌اي نوشتم، كه اون را هم مجبور شدم، امروز بيام ترجمه‌اش كنم. :)

پريروز. (جمعه)
قرار بود كه ملت بيان خانه ما براي عيد ديدني، ما همه از ساعت 4 لباس پوشيده آماده بوديم كه مهمانها بيان. ولي هيچ خبري از مهمانها نبود.
بالاخره ساعت 8 شب بود كه اولين سري مهمانها پيداشون شد. اين نشون به اونشون كه ما يكسره تا ساعت 12:30 شب مهمان داشتيم.
تازه، بعدش من خودم راه افتادم رفتم مهماني :)
ديروز (شنبه)
صبح براي اولين بار رفتم سر كار
بعد از ظهرش هم 2-3 جا عيد ديدني رفتم. از بس آجيل خوردم شبش رودل كردم.
(شب نسبتا بدي را گذروندم.)

امروز (يكشنبه)
ظهر زود آمدم خانه. از بس دلم درد مي‌كرد. بعداز ظهر، تا يكم حالم بهتر شد، راه افتادم. و چند جا عيد ديدني رفتم.

يكي از دوستام را ديدم. تقريبا 1:30 ساعت فقط بحث كرديم. راجع به خيلي از موضوعات صحبت كرديم.
- در مورد انتخابات شوراها و نتايج آن.
- وضعيت فعلي اصلاح طلب ها، آينده اصلاح طلب ها.
- نتايج جنگ آمريكا و عراق، و اثرات اون بر ما.
- نظام بودجه ريزي در ايران، و اينكه نظام بودجه ريزي امروز ما شبيه نظام بودجه ريزي در زمان ساسانيان هست.
- در مورد اثر دوران پيش از اسلام، بر جامعه امروز ما.
- در مورد دلايل، عدم موفقيت دموكراسي در ايران. و اشكلات ما در اجراي آن.
- در مورد آينده ايران، و اينكه آيا دوباره سلطنت مشروطه در ايران شكل خواهد گرفت يا نه.
- سنتي بودن جامعه ما و دلايل عدم موفقيت روشنفكران در ايران.
- نخبه گرايي در ايران و تفاوت آن در غرب
- ...

پ.ن
امروز هوا فوق العاده تميز بود، تا به حال دماوند را اينقدر تميز نديده بودم.
دوست داشتم دوربين دم دستم بود. و يك عكس از منظره كوه دماوند مي‌گرفتم.

هیچ نظری موجود نیست: