جمعه، خرداد ۱۷، ۱۳۸۱

ديروز بازي آلمان ايرلند مساوي شد. كلي حساب، كتابهاي من را به هم ريخته.
امروز هم كه فرانسه با اروگوئه مساوي كرد،‌ مشكلات من را باز بيشتر كرد.
ما تو شركتمون، يك مسابقه گذاشتيم، براي اينكه ببينيم چه كسي بهتر مي‌تونه نتيجه بازي را حدس بزنه.
الان ما تا آخر بازي‌هاي جام جهاني، تمام نتيجه ها را حدس زديم.
تو اين مسابقه، در پايان هر مرحله مي‌توانيم نتايج خودمون را عوض كنيم. منتها اگر تنيجه را تغيير بديم، امتياز ما در مراحل بعدي نصف خواهد شد،
با اين بازي‌ها كه تا حالا شده، كاملا گيج شدم. نمي‌دونم كه چي كار يايد بكنم.
مثلا من فكر مي‌كردم، كه فرانسه تو گروه خودشون اول مي‌شه و بعد تيم دوم گروه F ميبره و ... حالا اگر همين فرانسه از مرحله اول بالا بياد شاهكار كرده، تو اين گروه هنوز هر 4 تا تيم شانس دارند، كه به مرحله بعد صعود بكنند.
يا حدس مي‌زدم پرتقال توي گروهشون اول مي‌شه،‌ و آمريكا آخر، حالا همون آمريكا، پرتقال را به سختي شكست داد
تو گروه E هم هنوز هيچي معلوم نيست و غير از عربستان، هر 3 تا تيم ديگه شانس صعود دارند.
واقعا بازي‌ها نفس گير شده.
كره و ژاپن خيلي خوب بازي كردند، عربستان هم نسبت به بازي اول خودش،‌تو پازي با كامرون فوق‌العاده خوب بازي كرد.
راستي، از شركتهاي ديگه هم تو مسابقه ما شركت كردند،‌مثلا يكيش همين هولمز،‌اونم اومده تو اين مسابقه شركت كرده.
فكر كنم اگر همين‌طور پيش بره، تمشك طلايي به من برسه. (تو اين مسابقه هم نفر اول جايزه مي‌گيره، هم نفر آخر.)
دعا كنيد، كه حداقل آبرومندانه تو اين مسابقه ببازم.

هیچ نظری موجود نیست: