شنبه، تیر ۰۱، ۱۳۸۱

ديشب،‌نصف شبي،‌ بالاخره منم گير دادم به شازده كوجولو،‌و تقريبا نصفش را خوندم.
تا حالا 2-3 دفعه ادرسش را تو بلاگ خورشيدخانم و 2-3 تا ديگه از بچه ديده بودم، ولي نمي‌دونم چرا، هر دفعه كه مي‌رفتم اونجا، فكر مي‌كردم كه اشتباهي رخ داده،‌و اين كه تو صفحه است. يك جايي ديگه هست.
ديشب، تو بلاگ CARPE DIEM!، ‌دوباره چشمم به لينك شازده كوچولو خورد، اين دفعه شروع كردم به خوندن.
خيلي كيف كردم.
نمي‌دونم اگر من اين كتاب را نديده، بودم، آيا هيچ وقت مي‌فهميدم،

كه اين مار بوآ هست، كه 1 فيل را بلعيده يا نه؟! يا من هم مثل بقيه فكر مي‌كردم اين 1 كلاه هست.
يا اصلا مي‌فهميدم كه اخترك ب 612 كجا هست؟!
واقعا با دنياي شازده كوچولو كيف كردم، واقعا نمي‌دونم چرا تا حالا اين كتاب را نخوندم. شما هم اگر تا حالا اين كتاب را نديديد، اون را حتما بخونيد. مطمئن هستم كه از اون لذت مي‌بريد. و اگر اون را خونديد، بازم اون را بخوانيد، مطمئن هستم كه بازم كيف مي‌كنيد.

هیچ نظری موجود نیست: