شنبه، بهمن ۱۲، ۱۳۸۱

دوستم پنج شنبه صبح به من زنگ زد و گفت:‌سر راه كه مياي خانه ما، كيك را هم بگير بيار.
قرار شد كه قبض اون را بفرسته شركت، كه من شب برم كيك را از قنادي بگيرم.
از اونجا كه من شركت نمي‌رفتم، به يكي از دوستام گفتم، قبض را از شركت بياره، كه من عصري برم قبض را از اون بگيرم.
عصري به دوستم زنگ زدم ديدم، خبري از قبض نيست، دوستم هم مي‌گفت: كه قبض را فرستاده ... خلاصه آخر معلوم نشد قبض چي شده. هر جور بود بدون قبض رفتم كيك را گرفتم.
براي هديه تولد اين دوستم، رفتم شهر كتاب، بعد از حدود30-45 دقيقه چرخ زدن توي شهر كتاب آرين و زير و رو كردن همه كتابهاي چاپ شده، آخر سر 3 تا كتاب براي دوستم انتخاب كردم. (خريد هديه واقعا سخته، از اون سخت‌تر يادداشتي هست كه آدم ميخواد براي دوستش بگذاره :( )
جزء اولين مهمانها رسيدم،
بعد از من 2 تا از دوستاي، خانم دوستم اومدند، اولش يكم شيطوني كردند، ولي مثل اينكه من چشمشون زدم، چون همچين كه تعريفشون را پيش خانم دوستم كردم و گفتم چه دوستهاي شيطوني داري، آرام شدند و تقريبا تا آخر مهماني يك گوشه نشستند.
اول مهماني يكم شيطوني كردم،‌ يكم بادكنك بازي كردم و ...، اواسط مهماني پسر خوبي شدم، رفتم يك جا پيدا كردم كه به همه مسلط باشم، و هماونجا نشستم.
خانم دوستم براي شام، يك ساندويچ 1.5 متري سفارش داده بود، كه همه را سورپريز كرد،
غير از اين ساندويچ 1.5 متري، روي ميز شام 5 نوع سالاد، خوراك زبان، دست پيچ، مرغ سوخاري، باقالي پلو با گوشت و ... بود. همه اونها هم خيلي خوشمزه بودند. براي اينكه بتوانم همه را امتحان كنم، از هر كدام 1-2 قاشق براي خودم ريختم.
بقيه مراسم مثل بقيه مهماني‌ها بود،
آخر سر هم رفتيم سراغ هديه‌ها، و دوستم آنها را باز كرد، نتيجه هديه ها: 5 تا پيراهن، 2 تا اودكلن، 1 شلوار، 1 بليز، 1 كروات، 1 جفت چكمه، 1 فلفل خورد كن، 1 قاب عكس، 2 تا گلدون گل، 1 جعبه شكلات، 1 بسته قهوه، و كتاب بود.
بعدش هم رفتيم سراغ كيك تولد و آن را خورديم.
...
حدود ساعت 2 بود كه رسيدم خانه، توي راه برگشت يادم افتاد كه من 20 سال پيش هم كه تولد همين دوستم رفته بودم، براي كادوي تولدش يك كتاب گرفته بودم. اگر اشتباه نكنم، يك كتاب داستان به اسم لك‌لكها بر بام. (يادمه توي اون تولد، موقع شيطوني، پام خورد به ليوانها كه روي سكو بود، و 2-3 تا ليوان را زدم شيكوندم، عجب دوراني داشتيم. :) )
پ.ن.
نصف بيشتر، عكسها را من گرفتم، اميدوارم كه عكسها خوب شده باشه، اگر نه ... D:

هیچ نظری موجود نیست: