چهارشنبه، مرداد ۰۲، ۱۳۸۱

امروز بعد از ظهر يكي از بچه‌ها اومد يك خبر داغ داد، اونم اينكه روزنامه نوروز توقيف شد.
نمي‌دونم چرا تا الان كه ساعت 10:30 هست،‌هنوز تلويزيون اعلام نكرده. (حداقل من نشنيدم.)


ديشب به يك نفر، قولي دادم، كه براي خودم خيلي سخت بود. تا حالا به هيچ‌كس همچين قولي ندادم. نمي‌دونم چه مدت دوام مي‌اورم.
هميشه وقتي كسي را كار داشتم، يا مي‌خواستم،‌خيلي سريع طرف را پيدا مي‌كردم. جوري كه قبل از اينكه خود طرف بخواد به من تلفن و آدرس بده، من هم تلفن اون را داشتم، هم آدرس اون را. تو دانشكده، هر وقت كسي دنبال آدرس،‌تلفن يكي از بچه‌ها بود مي‌امد سراغ من. كه من معمولا هميشه جواب سربالا مي‌دادم. الان 2 ساله كه من دانشكده نرفتم، بازم بچه‌ها مي‌‌آن سراغ اين و اون را از من مي‌گيرند. همين چند وقت پيش يكي از بچه‌ها اومده بود به من، مي‌گفت برو ببين فلاني در چه وضعي هست، ازدواج كرده يا نه و ... . منم كه ديگه حوصله اين كارها را ندارم، جواب سربالا دادم.
حالا اين دفعه خواستم از روش معقولي كه بقيه استفاده مي‌كنند،‌استفاده بكنم. كه نتيجه‌اش اين قول شد. حالا فعلا بايد صبر كنم ببينم نتيجه اين قول چي‌ مي‌شه.


امروز رفته بودم كوه، وقتي كه رفتم پاركينگ خالي بود، از اونجا كه امروز تنها بودم، از همون اول با 2-3 نفر كورس گذاشتم كه همه را سوسك كردم. رفتم اون بالا يك چرخي زدم و اومدم پايين. جاتون خالي امروز هوا فوق‌العاده خالي بود. اون بالا ياد همه كردم.
حدود ساعت 8 بود كه من داشتم برمي‌گشتم. و جمعيت تازه داشتند مي‌آمدند بالا.
بابا اين ملت تو اين 2-3 هفته چقدر پيشرفت كردند. تا دلتون بخواد قيافه عجيب و غريب ديدم. به نظرم، اگر اينجور پيش بره،‌ تا 2-3 هفته ديگه تلخون مي‌تونه به آرزوش برسه. (البته همين حالا هم ممكنه كه بتونه به آرزوش برسه.)


شبي وقتي در خانه را باز كردم كه ماشين را بيارم تو
يك كاغذ A4 كه چهارتا شده بود را پشت در پيدا كردم. وقتي كه باز كردم ديدم يك نامه هست. متن نامه:

به نام صاحب شانس
با عشق همه چيز ممكن است

موقعي كه اين نامه را دريافت مي‌كنيد، كسي را كه دوست داريد ببوسيد و منتظر يك معجزه باشيد.(معلوم نيست اگر يكي مثل من، كسي را نداشته باشه، چيكار بايد بكنه.)
اين نامه براي خوش شانسي براي شما فرستاده شده‌است. نسخه اصلي در نيوانگلند مي‌باشد. اين نامه 9 بار در دنيا چرخيده است، شانس براي شما فرستاده شده است. ظرف مدت چهار روز پس از دريافت اين نامه شما خبر خوشي دريافت خواهيد نمود، به شرط اينكه شما هم به نوبه خود آنرا براي ديگران ارسال نماييد. اين شوخي نيست با ارسال آن شما خوش شانسي خواهيد آورد. و ...
اين نامه بايد ظرف 96 ساعت از دست شما خارج شود.
...

در ادامه يكسري از معجزات اين نامه آورده شده كه. فلاني 200 هزار دلار برنده شد، اون يكي چون اين نامه را مسخره كرد، كارش را از دست داد و ...
نمي‌دونم چرا تازگي، اينقدر از اين نامه‌ها مي‌آد دم خانمون. فكر مي‌كنيد چرا اين جور فكرها تو كشور ما اينقدر رشد مي‌كنه؟

هیچ نظری موجود نیست: