سه‌شنبه، آبان ۲۰، ۱۳۸۲

پلينتس تورابسا 1

ديروز يك دوست خوب، يك شاخه گل مريم به من داد، كه بذارم تو ماشينم، تا ماشينم خوش عطر بشه. مي‌گفت: كه هميشه براي ماشين پدرش همين كار را مي‌كنه، و خودش خيلي گل مريم دوست داره. نمي‌دونم، مي‌دونست يا همينجوري اين گل را به من داد. من گل مريم را خيلي دوست دارم. از ديروز عطر ماشينم كاملا عوض شده.
با او كاملا اتفاقي آشنا شدم، بدون اين كه قراري از قبل داشته باشم. يا اينكه شناختي در مورد اون داشته باشم. دوست خوبي هست. چند وقت پيش وقتي خيلي ناراحت بودم، يك نوار به من داد. اوايل برام خيلي سخت بود كه نوار را گوش كنم، ولي بعد همون نواها، آرومم كرد.
جز كسايي هست، كه توي اين مدت، سعي مي‌كنه، كمكم كنه.
واقعا ممنون :)

1- Polianthes tuberosa, گل مريم.

پ.ن.
1- اين گل، عجب اسم سختي داشت. :)
2- الان رو ميزم، 3 تا جعبه خودكار هست، هر كدامش را هم يك دوست داده. نه دلم مي‌آد، از جلو چشمم بر دارمشون، نه مي‌تونم به كسي بدم، نه مي‌تونم از اونها استفاده كنم. :)

هیچ نظری موجود نیست: