پنجشنبه، اسفند ۰۷، ۱۳۸۲

گريه بودم، خنده شدم
چند روزي بود كه، دستم به نوشتن نمي‌رفت.
پريشب به خودم مي‌گفتم: خوبه يك مدت به خودم و بقيه مرخصي بدم، و يك مدت كركره رو بكشم پايين.

منتها امروز از بس سر كلاس زبان خنديديم كه دلم نيومد كه امشب هيچي در موردش ننويسم. به خودم گفتم: هيچي‌هم كه نخوام بگم، حداقل مي‌تونم بنويسم كه امروز كلي خنديدم.

همه چيز اتفاقي جور شد.
اگر داداشم فيلم من رو، بدون اينكه به من خبر بده، با خودش نبرده بود شهرستان.
اگر به اين ديري متوجه نشده بودم و ....
به جاي اين هم خنده و شادي،‌ مي‌نشستيم مثل بچه آدم، ساعت فيلم، فيلم نگاه مي‌كرديم :)

از امروز گفتم! از ديروز هم بگم، كه يك نشان جالب انگيزناك و خاطره انگيز گرفتم.
هيچوقت فكر نمي‌كردم، ‌كه يك نشان اينقدر آدم رو شاد كنه! كلي خوش به حالم شد. :)

اميدوارم كارهاي خورد ريزم، همش اينور سال تمام بشه. :)

پ.ن.
خيلي خوبه كه بعضي وقتها يك بهانه پيدا بكنيم و همينجور بخنديم.
تو اوج ناراحتي هم كه باشيم، در اون لحظه احساس مي‌كنيم كه دنيا به ما مي‌خنده :X

پ.ن.2
يادم رفت بگم، كه امروز سر كلاس كلي در مورد فروش موبايل صحبت كرديم.
ظاهرا مردم غيور ما تا امروز، يك چيزي حدود 3000000 فيش موبايل خريدند. (در كل ايران)
با حساب اينكه بابت هر فيش بايد مبلغ 440000 تومان به حساب مخابرات ريخته بشه.
با يك ضرب خيلي ساده مي‌شه حساب كرد كه چيزي حدود 1320000000000 تومان به حساب دولت ريخته شده.
خودمونيم، اين عدد خيلي خفن شد!‌ شايد خيلي كمتر ثبت نام كرده باشند. ولي يكي از بچه‌ها تو كلاس مي‌گفت: كه خودش يك نفر رو ديده كه 1700 تا فيش با هم خريده!
سركلاس صحبت تا 3000 فيش هم شد.
جالبه كه امروز توي روزنامه ديدم، كه مخابرات گفته: هر كس بخواد فيش رو به مخابرات پس بده، مخابرات تنها مي‌تونه 290000 تومان برگردونه، چون 150000 تومان بعنوان ماليات و عوارض به حساب دولت ريخته شده و اون مبلغ برگشت پذير نيست.

پ.ن.3
در مورد فروش خط موبايل گفتم: در مورد پيش فروش بليط قطارهاي نوروزي هم يك چيز بگم.
از ديروز پيش فروش بليط قطار شروع شده، مي‌گويند: در عرض 2 روز 420000 بليط قطار پيش فروش شده!
يك از دوستام كه يكي از آشناهاشون موفق به گرفتن بليط شده، مي‌گفت: كه ساعت 12 شب رفته (در اين سرماي زمستون) توي صف ايستاده، تا صبح تونسته بليط بگيره!

پ.ن.4
طبق آمار، ظاهرا در بعضي از مناطق كشور، مردم بيشتر از 100% در اين انتخابات شركت داشتند، كه اين رو هم مي‌شه در كنار اين ركوردها در نظر داشت. :)
بابا خودمونيم، عجب ملتي داريم ها!

هیچ نظری موجود نیست: