جمعه، دی ۱۸، ۱۳۸۳

اين هفته تقريبا Off بودم!
خيلي دوست داشتم كه براي 30 سالگيم يك مهموني بگيرم و يك سري از دوستام رو دعوت كنم. ولي خب درست در آخرين لحظات كل برنامه به هم خورد! هرچند كه بعد از اين سونامي كه اين همه آدم در اون كشته شدند، اصلا حس مهموني گرفتن نداشتم. هر چي فكر كردم، ديدم دلم نمي‌آد وقتي اين همه آدم مردند، بيام براي شادي خودم كاري بكنم. براي اولين بار واقعا حسرت خوردم كه چرا پاسپورتم رو نرفتم بگيرم، شايد اگر پاسپورتم رو گرفته بودم، خودم رو يكجوري به يكي از كشورهاي سونامي‌زده مي‌رسوندم. نمي‌دونم بالاخره به اين آرزوم مي‌رسم كه بتونم يك روز همه دوستام رو كنار هم جمع كنم!

اين هفته خيلي كار داشتم، يكشنبه‌اي مي‌خواستم بزنم زير گريه، از بس كار داشتم! تو اين هفته، صبح‌ها ساعت 9 سركار مي‌رفتم، تا ساعت 7:30-9 بعدازظهر شركت بودم، بعد از اون هم كار، كار، كار! حتي شام رو هم به صورت سرپايي مي‌خوردم! بعدش بازم كار تا ساعت 2:30-3 صبح كه تقريبا از هوش مي‌رفتم.
توي اين شلوغي اين هفته، كتاب خوندن من هم گل كرده بود. هر شب قبل از اينكه كاملا از حال برم، چند صفحه‌اي هم كتاب مي‌خوندم!
خدا رو شكر كلي از كارها توي اين هفته به خوبي انجام شد و آخر هفته‌اي دوباره وقتم آزاد شد. :)

پريشب براي كاري رفته بودم خونه دوستم،‌ به دوستم مي‌گفتم: بعضي وقتها ياد اين بازي‌هاي مرحله‌اي مي‌افتم. بعضي از جاها، اينقدر بازي سخت مي‌شه كه آدم به خودش مي‌گه ديگه نمي‌شه اين مرحله رو رد بكنه، ولي بعد از يكمي تلاش آدم از اون مرحله رد مي‌شه. و مي‌ره مرحله بعدي، هر مرحله كه مي‌ره جلو ، همونطور كه بازي سخت تر مي‌شه. توانايي و مهارت ما هم در اون بازي بيشتر مي‌شه تا بالاخره بازي را با موفقيت تمام مي‌كنيم.
زندگي واقعي ما هم يك جوري شبيه اين بازي‌ها هست. يك زماني در فكرم هم نمي‌گنجيد كه نصف اين تعداد كار رو بتونم انجام بدم، ولي حالا هر جور هست دارم اين كارها رو انجام مي‌دم.

هنوز وقت نكردم به هيچكدام از SMS ها و پيغام و ايميلهايي كه دوستام براي تبريك تولدم فرستادند جواب بدم. فقط از چند نفري كه در طول اين هفته ديدمشون تشكر كردم. از همه اونها كه به يادم بودند ممنون :)
از همه باحالتر Smsي بود كه ساعت 2 بعد نيمه شب، شنبه شب گرفتم. اون شب ساعت 1:30 خوابيده بودم، كه با صداي Sms‌از خواب پريدم. پيش خودم گفتم كي ممكنه اين موقع شب با من كار داشته باشه. كه ديدم يكي از بچه‌ها تولدم رو تبريك گفته. :)

براي اين سونامي، توي همه كشورها كلي فعاليت مي‌شه، نمي‌دونم چرا تو كشور ما اصلا خبري نيست. اي عكسها خيلي جالب بودند. كمكهاي مردمي تو كشورهاي مختلف واقعا زياد بوده، ولي اينجا خيلي خبري نيست!

پ.ن.
نمي‌دونم چرا باز امشب وبلاگهامون رو فيلتر كردند!!!!
بلاگ‌رولينگ هم فيلتر شده!!!

هیچ نظری موجود نیست: