سه‌شنبه، دی ۲۹، ۱۳۸۳

هديه تولد

ديروز بعد از ظهر، يكي از دوستام رو ديدم، به من گفت: اگر كاري نداري، رها بيا با هم بريم ميدون محسني، من اونجا چند تا خريد دارم. منم كه يكي از برنامه‌هام به هم خورده بود گفتم، كار خاصي ندارم و با هم ميدون محسني رفتيم.
دوستم مي‌خواست براي برادرش يك سري Cd به عنوان هديه تولد بخره. فروشنده هي به ما عنوان‌هاي مختلف معرفي مي‌كرد، و در آخر ما از ميون اون همه CD حدود 10-11 عنوان Cd‌ انتخاب كرديم. در آخر دوستم 2 تا DVD هم خريد. دنبال DVD چهار فصل ويوالدي بود، منتها اجراي خوبي از اون پيدا نكرديم. ولي ميون DVD ها چشممون به اپراي Carmen افتاد و دوستم گفت من اين رو مي‌خوام، من هم به دوستم گفتم بايد اپراي جالبي باشه.
بعدش با هم رفتيم شهر كتاب آرين و دوستم يك سري كتاب هم اونجا خريد. و بعدش رفتيم دنبال برادرش با دوستش و 4 تايي رفتيم خونه دوستم.
خانم دوستم شام خيلي خوشمزه‌اي درست كرده بود. به ميزان وافر خورديم. (لازانيا بود با پلو ...، در كنارش انواع و اقسام نوشيدني‌ها)
از قبل با دوستم صحبت كرده بودم، كه برادرش رو يك جور سورپريز كنيم. تازه در كنارش نقشه كشيده بودم كه يكي ديگه از دوستامون هم سورپريز بشه. پيش خودم حساب مي‌كردم كه ممكنه اين وسط چند نفري هم بخوان من رو سورپريز كنند و ...
حدود ساعت 12 بود كه مي‌خواستم برم خونه، كه دوستم يواشكي به من گفت: كجا؟! تازه مي‌خوايم تولد بازي كنيم! اصلا فكر نمي‌كردم دوستم براي همون شب نقشه كشيده باشه! فكر مي‌كردم كه اون خريدها رو براي يك هفته بعد كرده! خلاصه نشستم و بعد از چند دقيقه، اول براي برادرش و اون يكي دوستمون هديه تولدشون رو آورد. فكر كنم اون 2 تا در اون حالت و در اون ساعت، انتظار هر چيزي رو داشتند به غير از گرفتن هديه تولد! توي همين شادي بوديم، كه دوستم رفت توي اتاق و يك بسته هم براي من آورد!!
Dvd اپرا Carmen !
اصلا انتظار همچين هديه‌اي رو در اون لحظه نداشتم. چون توي اين 1-2 هفته‌ اخير 1-2 بار اين دوستم رو با خانمش ديده بودم. هديه جالبي بود. :)
از 5 نفري كه ديشب خونه دوستم بوديم، 3 نفر هديه تولد گرفتيم. :)

پ.ن.
از اپراي كارمن خيلي خوشم مي‌آد، هم موسيقي جالبي داره، هم داستانش جالب هست. :)
دوستهاي خوبم، بابت اين هديه، خيلي خيلي ممنون، واقعا سورپريزم كرديد. :)

هیچ نظری موجود نیست: