سه‌شنبه، آذر ۰۴، ۱۳۸۲

عيد فطر!!
فكرش را بكنيد،
امروز، تو شركت ما، يكسري از بچه‌ها روزه‌هاشون را خوردند. يكسري هم روزه خودشون را نگه داشتند.
من نمي فهمم، چطور مي‌شه كه توي تركيه، عراق، عربستان، امارات، پاكستان، افغانستان، روسيه عيد شده باشه. اين وسط توي ايران، عيد نشده باشه.
اينجور كه شنيدم، خيلي از مراجع توي ايران، امروز را عيد اعلام كردند. كسايي مثل آيت‌ا.. بهجت و لنكراني توي قم و آيت ا... غروي توي اصفهان، امروز را عيد گرفتند، روزهاشون را افطار كردند و نماز عيد را خواندند.

ديگه اين مدلش را نديده بودم. همه چيزمون سياسي شده. حتي ماه ديدنمون هم سياسي شده.

پ.ن.
1- !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
2- احتمال داره كه امروز بعدازظهر، من هم برم اصفهان، از صبح همينطور دارم زنگ مي‌زنم و برنامه امروز و فردا و پس فردام را رديف مي‌كنم. اگر نديدينم، بدونيد رفتم اصفهان. :)
3- عيد همتون مبارك :)
4- يكم آرام گرفتم. :)

هیچ نظری موجود نیست: