جمعه، خرداد ۲۳، ۱۳۸۲

جريان تولد هلمز و گل يخ و نداي بالاي ديوار را نوشتم، ولي نمي‌دونم چرا هر دفعه به قسمت پي نوشت اون كه مي‌رسم، دستگاهم يك مشكلي پيدا مي‌كنه و من مجبور مي‌شم كه از اول كل ماجرا را بنويسم.
تا حالا، 2 دفعه دستگاهم سر اين قسمت هنگ كرده و ريست شده.
دفعه آخر هم كه مثلا خيلي مواظب بودم و زود به زود Save مي‌كردم كه ديگه، دچار اين مشكل نشم، نمي‌دونم چي شد، وقتي كه تقريبا به آخرش رسيده بودم، يك دفعه دستگاهم قاطي كرد، و متن را به جاي Utf-8 به صورت Western ذخيره كرد. و كل متن پريد.
همين‌جا اعتراف مي‌كنم كه اون پي نوشت‌ها يكم تند بود. (شيطنت من يكم اوت كرده بود.) با اينكه هر دفعه يكم نرمش مي‌كردم، بازم نسبتا تند بود. فعلا از نوشتن اونها منصرف شدم. شايد اون پي نوشت‌ها را يك وقت ديگه به صورت يك متن جدا توي وبلاگم نوشتم. (اون پي‌نوشت‌ها هيچ ربطي به جريان تولد نداشت.) جريانات تولد هلمز و گل يخ و نداي بالاي ديوار را هم فردا يا پس فردا مي‌گذارم. قسمت اولش را به صورت اتفاقي توي شركت ذخيره كردم، كه بايد برم اون را بردارم.

پ.ن.
امروز با خودم سر خيلي از قضايا كنار اومدم، ولي فعلا هنوز يك اشكال وجود داره كه هنوز براي اون راه حلي پيدا نكردم.

هیچ نظری موجود نیست: